ΔΕΗ: Λένε «όχι» στο ένα ευρώ οι καταναλωτές

9:07 π.μ. - Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018
09:12 π.μ. - Παρ, 14/07/2018
Image: ΔΕΗ: Λένε «όχι» στο ένα ευρώ οι καταναλωτές

«Στροφή» στην ηλεκτρονική υπηρεσία e-bill - Ποια είναι η διαδικασία

Όπου φύγει, φύγει οι καταναλωτές από τους έντυπους λογαριασμούς ρεύματος μετά και τη χρέωση του ενός ευρώ.
 
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της ΔΕΗ για τις εγγραφές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες e-bill σύμφωνα με τα οποία μέσα σε έναν μήνα οι εγγραφές αυξήθηκαν κατά 18%, ενώ το 49% των ενταγμένων παροχών στο e-bill έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό λογαριασμό. Το ίδιο διάστημα οι ενεργοποιήσεις ηλεκτρονικού λογαριασμού αυξήθηκαν 107%.
 
Με δεδομένο ότι κάθε καταναλωτής λαμβάνει ετησίως έξι λογαριασμούς (τρεις έναντι και τρεις εκκαθαριστικούς), αυτό σημαίνει πως κάθε χρόνο θα δίνει έξι ευρώ για το κόστος έκδοσης και αποστολής.
 
Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα, αν χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία του ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-bill) που παρέχει η δημόσια επιχείρηση. Θα πρέπει να εγγραφούν ηλεκτρονικά αφού επισκεφτούν την ιστοσελίδα της εταιρίας dei.gr και επιλέξουν την ενότητα e-bill.
 
Τα βήματα για e-bill
Για να γλιτώσoυν οι καταναλωτές το ένα ευρώ, θα πρέπει να κάνουν εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και να επιλέξουν να μην παίρνουν λογαριασμό σε χαρτί.
 
Οι πελάτες της ΔΕΗ πρέπει να μπουν στο e-bill.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να κάνουν «κλικ» στην επιλογή «εγγραφή νέου χρήστη».
Στη συνέχεια να επιλέξουν «φυσικό πρόσωπο/ιδιώτης».
Ανοίγει το σχετικό παράθυρο και εκεί οι πελάτες πρέπει να βάλουν τα στοιχεία που τους ζητά το σύστημα. Ορισμένα στοιχεία υπάρχουν στους λογαριασμούς.
Αφού κάνουν εγγραφή έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να λαμβάνουν μόνο ηλεκτρονικό λογαριασμό.
Ταυτόχρονα μπορούν να επιλέξουν το νέο πρόγραμμα «μηνιαίος λογαριασμός για νοικοκυριά, επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις», ώστε να λαμβάνουν και να εξοφλήσουν τον λογαριασμό τους κάθε μήνα.
Αμέσως, θα τους σταλεί ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού με e-mail ή και μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο.
Η πρόσβαση στους λογαριασμούς σας γίνεται μόνον ηλεκτρονικά και διακόπτεται η αποστολή έντυπων λογαριασμών μέσω ταχυδρομείου.
 
Προκειμένου να ολοκληρωθεί με επιτυχία η διαδικασία, θα πρέπει να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία σας (ΑΦΜ και ΑΔΤ/Διαβατήριο) με αυτά που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό σύστημα της ΔΕΗ.
 
Η εξόφληση
Η εξόφληση των λογαριασμών μπορεί να γίνει είτε σε φυσικούς χώρους-σημεία εξυπηρέτησης είτε ηλεκτρονικά.
 
Συγκεκριμένα, δυνατότητα εξόφλησης υπάρχει:
 
• Στα καταστήματα ΔΕΗ
 
• Πληρωμή Λογαριασμού με κάρτα
 
Με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας των τραπεζών: Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Eurobank Ergasias, Τράπεζα Πειραιώς, Attica Bank και Συνεταιριστικές τράπεζες (Παγκρήτια, Χανίων, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Καρδίτσας, Δράμας, Έβρου, Σερρών, Πιερίας)
 
Πληρωμή με χρήση τραπεζικού λογαριασμού
 
• Με Πάγια Τραπεζική Εντολή
 
• Μέσω της Υπηρεσίας e-banking
 
• Μέσω της Υπηρεσίας phone-banking (τηλεφωνική εντολή)
 
• Στις Αυτόματες Ταμειακές Μηχανές (ΑΤΜ) των συμβεβλημένων Τραπεζών
 
• Στα Ταμεία συμβεβλημένων Τραπεζών
 
• Με Μετρητά, στα Μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών
 
• Στους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών
 
• Μέσω εμβασμάτων SEPA
 
 
in.gr