Αν λάβατε αυτό το μήνυμα από το Facebook, υπήρξε πρόβλημα

8:24 μ.μ. - Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2018
08:08 μ.μ. - Δευ, 06/24/2018
Image: Αν λάβατε αυτό το μήνυμα από το Facebook, υπήρξε πρόβλημα

Ένα πρόβλημα που προέκυψε κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών τεστ του Facebook

Ένα πρόβλημα που προέκυψε κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών τεστ του Facebook, είχε σαν αποτέλεσμα να αλλάξουν οι ρυθμίσεις 14 εκατομμυρίων χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης σε ολόκληρο τον κόσμο όσον αφορά το ποιοι θα έχουν πρόσβαση στις αναρτήσεις τους.
 
Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις που έγιναν από τις 18 έως τις 22 Μαΐου ήταν δημόσιες, ανεξαρτήτως του αν οι χρήστες είχαν επιλέξει να τις βλέπουν μικρότερες ομάδες, όπως φίλοι, αποκάλυψε ο αμερικάνικος κολοσσός την Πέμπτη.
 
Όταν οι υπάλληλοι του Facebook ανακάλυψαν το πρόβλημα, άλλαξαν άμεσα τις προτιμήσεις των χρηστών σε όλες τις αναρτήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων αυτών ημερών.
 
Όπως αναφέρει το CNNi, οι χρήστες που αντιμετώπισαν το πρόβλημα λαμβάνουν από την Πέμπτη ένα μήνυμα στο λογαριασμό τους για το περιστατικό, που αναφέρει "Παρακαλούμε αναθεωρήστε τις αναρτήσεις σας".  Στο μήνυμα επισυνάπτεται και μια λίστα με τις αναρτήσεις που επηρεάστηκαν για κάθε έναν από τους 14 εκατομμύρια χρήστες του facebook στους λογαριασμούς των οποίων εντοπίστηκε το πρόβλημα.
 
Οι χρήστες συνήθως επιλέγουν μία ομάδα ατόμων που μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα όσα ανεβάζουν στη σελίδα τους, όπως φίλοι, οικογένεια, και να εξαιρούν συγκεκριμένα άτομα. Η επιλογή τους είχε αλλάξει και όλα όσα ανέβαζαν ήταν δημόσια όμως.
 
Όποιος είχε την τύχη να το παρατηρήσει μπορούσε να το αλλάξει μόνος του.
 
Η Έριν Έγκαν, επικεφαλής του τμήματος προστασίας ιδιωτικότητας του τεχνολογικού κολοσσού, αποκάλυψε: «επιδιορθώσαμε το πρόβλημα και από σήμερα ενημερώνουμε όσους επηρεάστηκαν και τους ζητάμε να ελέγξουν τα ποστ που έκαναν εκείνες τις ημέρες. Για να είμαστε ξεκάθαροι, το πρόβλημα δεν επηρέασε κανένα από τα ποστ που είχαν κάνει το προηγούμενο διάστημα και μπορούν να επιλέξουν την ομάδα που θέλουν να βλέπει τις αναρτήσεις τους όπως και πριν».   
 
Όπως τόνισε εκπρόσωπος Τύπου του Facebook με αυτή τη προσέγγιση εγκαινιάζεται ο νέος, ξεκάθαρος – προς τους χρήστες –  τρόπος με τον οποίο η εταιρία θα χειρίζεται πλέον κάθε ζήτημα.
 
 
cnn.gr