Καινοτόμο βραβείο για τους Γεραπετρίτες καθηγητές και την εταιρία τους Mentionlytics

10:23 π.μ. - Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017
10:03 π.μ. - Δευ, 20/23/2017
Image: Καινοτόμο βραβείο για τους Γεραπετρίτες καθηγητές και την  εταιρία τους Mentionlytics

Βραβεύτηκαν στο διαγωνισμό Start-Up / Scale-Up Greece Awards τον τομέα ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο

Μία σημαντική διάκριση για τη Mentionlytics με τους Γεραπετρίτες ιδρυτές να λαμβάνουν μία ακόμα διάκριση στο Start-Up / Scale-Up Greece Awards, στον τομέα ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Φρέσκιες ιδέες, φρέσκα χαμόγελα στην διαγωνιστική διαδικασία για τις shortlisted εταιρείες των Startup Awards 2017!.
Το βραβείο παρέλαβαν οι καθηγητές Μάνος Περακάκης, Γιώργος Μαστοράκης και Γιάννης Κοπανάκης
Το Mentionlytics είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα Web & Social Media Monitoring. Διαφέροντας ουσιαστικά σε πολλά σημεία από τα ήδη υπάρχοντα συστήματα, καταφέρνει να αποκαλύπτει χιλιάδες αναφορές βοηθώντας ουσιαστικά τα brands να χτίσουν μια αξιόπιστη εικόνα που έχουν οι χρήστες για αυτά.
Η παρακολούθηση ολόκληρου του ιστού και όχι συγκεκριμένων sites, καθώς και υποστήριξη σχεδόν όλων των δημοφιλών Social Media, συμπεριλαμβανομένου των Facebook, Twitter, Youtube και Instagram καθιστά το Μentionlytics μια πανίσχυρη υπηρεσία ανακάλυψης mentions σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η αγορά του Social Media Monitoring είναι μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες, καθώς πλέον ο όγκος της πληροφορίας που δημιουργείται καθημερινά, τόσο από τους χρήστες του διαδικτύου, όσο και από τα εκατομμύρια online media, δεν μπορεί να αγνοηθεί από τα Brands που ολοένα και εκφράζουν την ανάγκη για ανάλυση και εκμετάλλευση τους. Με τη χρήση του Mentionlytics ο καθένας μπορεί να δει με έναν εξαιρετικά εύχρηστο τρόπο και σε πραγματικό χρόνο ότι αναφέρεται στο διαδίκτυο για την εταιρεία, τα προϊόντα, την αγορά αλλά και τους ανταγωνιστές του.
 
Η αποτελεσματικότητα του Mentionlytics δημιούργησε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του την προσδοκία δημιουργίας μιας παγκόσμιας πλατφόρμας με πελατολόγιο από πολλές διαφορετικές χώρες. Άλλωστε σε διάστημα λίγων μηνών που το σύστημα είναι διαθέσιμο, πάνω από 1.000 brands σε 70 διαφορετικές χώρες το έχουν χρησιμοποιήσει προκειμένου να ανακαλύψουν την «μεγάλη εικόνα» για την εταιρική τους φήμη
 
Αρχικά το σύστημα υποστήριζε Ανάλυση Συναισθήματος (Sentiment Analysis) μόνο στα Αγγλικά, όμως πρόσφατα ολοκληρώθηκε η επέκταση της υποστήριξης σε πολλές νέες γλώσσες, συμπεριλαμβανόμενων και των Ελληνικών.
 
Ακολουθεί συνέντευξη του κ. Μαστοράκη:


 





Δείτε τη βράβευση στο 37:20'



Πηγή βίντεο: Start-Up / Scale-Up Greece Awards