Μεγάλο πρόβλημα με τις νταλίκες που μένουν στον Πειραιά

12:24 π.μ. - Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019
12:01 π.μ. - Τετ, 23/24/2019
Image: Μεγάλο πρόβλημα με τις νταλίκες που μένουν στον Πειραιά

Οξύ πρόβλημα στην Ιεράπετρα – Διαβεβαιώσεις για δρομολόγηση δεύτερου πλοίου τον Μάρτιο

Οι αλλαγές των δρομολογίων στις Μινωικές γραμμές και η μείωση των πλοίων  της εταιρίας που εκτελούν δρομολόγια από Ηράκλειο προς Πειραιά, σε ένα, δημιουργεί προβλήματα σε παραγωγούς και μεταφορείς της Ιεράπετρας που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από την υφιστάμενη κατάσταση. Υπάρχει δε και η αγωνία για το  τι  θα γίνει όταν αυξηθεί η παραγωγή οπότε περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να μεταφέρονται. Ωστόσο όμως υπάρχει προβληματισμός και από την πλευρά του Τυμπακίου ο πρόεδρος του οποίου μίλησε στον Ηχώ 99,8. Ο κ. Εμμ. Ορφανουδάκης δήλωσε ότι αυτή την περίοδο η παραγωγή είναι μειωμένη  καθώς οι  περισσότεροι παραγωγοί φυτεύουν για τη δεύτερη καλλιέργεια. Οπότε και ο όγκος της μεταφοράς προϊόντων είναι μειωμένος αυτή την περίοδο και περίπου 25-30 φορτηγά  φορτώνουν προϊόντα. Η αγωνία όμως υπάρχει για το τι  θα γίνει όταν αυξηθεί η παραγωγή. Για αυτό είχαν έρθει το προηγούμενο διάστημα σε επαφή με εκπρόσωπο της εταιρίας των Μινωικών γραμμών που τους μετέφερε ότι το πρόγραμμα των  δρομολογίων  αναμένεται να ομαλοποιηθεί προς τα τέλη του Μάρτη οπότε στο πρόγραμμα θα ενταχθεί και το δεύτερο πλοίο της εταιρίας . Τους διαβεβαίωσε ωστόσο πως εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα είναι στη διάθεσή τους ώστε να βρεθεί λύση ενδεχομένως και με έκτακτα δρομολόγια. ΄΄Τα προϊόντα μας θα πρέπει να φτάνουν έγκαιρα στον προορισμό τους και εμείς ως παραγωγοί να είμαστε συνεπείς στις συμφωνίες μας΄΄, τόνισε ο κ. Ορφανουδάκης.  Από την πλευρά της η πρόεδρος   του ενιαίου αγροτικού συλλόγου Ιεράπετρας κα Κατερίνα  Τσικαλουδάκη επεσήμανε ότι  οι αγρότες της Ιεράπετρας αλλά και του Τυμπακίου  είναι καλοί πελάτες των πλοίων οπότε θα πρέπει και η εταιρία από την πλευρά της να δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον. Η κα Τσικαλουδάκη προσθέτει  ωστόσο ότι τα φορτηγά  που φορτώνουν προϊόντα είναι πολύ περισσότερες από αυτές  της ευρύτερη περιοχής στο Τυμπάκι. Η Ιεράπετρα φορτώνει περίπου 40 φορτηγά ενώ ευρύτερα από την περιοχή της Μεσσαράς περίπου 25  σύμφωνα με τα λεγόμενα των προέδρων.

Ακολουθεί συνέντευξη:


 
 
Ένα  θέμα που ανακύπτει είναι ότι το πλοίο των Μινωικών εκτελεί το δρομολόγιο Ηράκλειο Πειραιά και αντίστροφα , μέσω Χανίων . Οπότε από το Ηράκλειο φορτώνονται λιγότερα φορτηγά σε σχέση με το παρελθόν ώστε να κρατηθούν θέσεις και για τα φορτηγά των Χανίων. Έτσι μεταφορείς, ιδιοκτήτες φορτηγών, φυτώρια που έχουν δικά τους φορτηγά καλούνται να κάνουν κράτηση θέσεων για να διασφαλίσουν ότι το φορτηγό τους θα ταξιδέψει και αυτό δεν είναι πάντα εφικτό οπότε μπαίνουν σε λίστα αναμονής. Το πρόβλημα είναι μεγάλο και για  τις νταλίκες στον Πειραιά που λόγω μη χωρητικότητας περιμένουν πότε θα βρεθεί θέση για να ταξιδέψουν. Συνέπεια όλων αυτών είναι να επηρεάζεται όλος ο εργασιακός κύκλος για τη μεταφορά των προϊόντων, παραγωγοί, κόψιμο προϊόντων, συσκευασία, φόρτωση, κλπ  όπως άλλωστε είχε επισημάνει μεταφορέας σε δηλώσεις του στον Ηχώ 99,8.
 
 
φωτο αρχείου