Περηφάνια για τους Γεραπετρίτες καθηγητές και το χρυσό βραβείο WEBX Mentionlytics - Συνέντευξη

10:24 π.μ. - Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017
10:02 π.μ. - Παρ, 17/24/2017
Image: Περηφάνια για τους Γεραπετρίτες καθηγητές και το χρυσό βραβείο WEBX Mentionlytics - Συνέντευξη

Mentionlytics: H ελληνική Startup εποπτείας εταιρικής φήμης στο web και τα social media

Το βραβείο παρέλαβαν οι καθηγητές Μάνος Περακάκης και Γιάννης Κοπανάκης , αντιπρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης
Ο κ. Περακάκης ευχαρίστησε τους διοργανωτές καθώς και την ομάδα συνεργατών του Mentionlytics, Βαγγέλη, Εύα, Άννα, Βασίλη , Γιάννη, Μαριάννα, Γιώργο που βρίσκονται σε  Κρήτη και Αγγλία. 
 
 
Το Mentionlytics είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα Web & Social Media Monitoring. Διαφέροντας ουσιαστικά σε πολλά σημεία από τα ήδη υπάρχοντα συστήματα, καταφέρνει να αποκαλύπτει χιλιάδες αναφορές βοηθώντας ουσιαστικά τα brands να χτίσουν μια αξιόπιστη εικόνα που έχουν οι χρήστες για αυτά.
Η παρακολούθηση ολόκληρου του ιστού και όχι συγκεκριμένων sites, καθώς και υποστήριξη σχεδόν όλων των δημοφιλών Social Media, συμπεριλαμβανομένου των Facebook, Twitter, Youtube και Instagram καθιστά το Μentionlytics μια πανίσχυρη υπηρεσία ανακάλυψης mentions σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η αγορά του Social Media Monitoring είναι μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες, καθώς πλέον ο όγκος της πληροφορίας που δημιουργείται καθημερινά, τόσο από τους χρήστες του διαδικτύου, όσο και από τα εκατομμύρια online media, δεν μπορεί να αγνοηθεί από τα Brands που ολοένα και εκφράζουν την ανάγκη για ανάλυση και εκμετάλλευση τους. Με τη χρήση του Mentionlytics ο καθένας μπορεί να δει με έναν εξαιρετικά εύχρηστο τρόπο και σε πραγματικό χρόνο ότι αναφέρεται στο διαδίκτυο για την εταιρεία, τα προϊόντα, την αγορά αλλά και τους ανταγωνιστές του.
 
Η αποτελεσματικότητα του Mentionlytics δημιούργησε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του την προσδοκία δημιουργίας μιας παγκόσμιας πλατφόρμας με πελατολόγιο από πολλές διαφορετικές χώρες. Άλλωστε σε διάστημα λίγων μηνών που το σύστημα είναι διαθέσιμο, πάνω από 1.000 brands σε 70 διαφορετικές χώρες το έχουν χρησιμοποιήσει προκειμένου να ανακαλύψουν την «μεγάλη εικόνα» για την εταιρική τους φήμη
 
Αρχικά το σύστημα υποστήριζε Ανάλυση Συναισθήματος (Sentiment Analysis) μόνο στα Αγγλικά, όμως πρόσφατα ολοκληρώθηκε η επέκταση της υποστήριξης σε πολλές νέες γλώσσες, συμπεριλαμβανόμενων και των Ελληνικών.

Ακολουθεί συνέντευξη του κ. Μάνου Περακάκη



Πληροφορίες από τη σελίδα: startupper.gr