Χατζάκης: Στρατηγικός σχεδιασμός πενταετίας για τον Τουρισμό στην Ιεράπετρα

12:17 μ.μ. - Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024
12:05 μ.μ. - Πέμ, 23/17/2024
Image: Χατζάκης: Στρατηγικός σχεδιασμός πενταετίας για τον Τουρισμό στην Ιεράπετρα

Με αφορμή την συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής, ο κ. Γ. Χατζάκης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Ιεράπετρας, μίλησε στον Ηχώ 99,8

Με αφορμή την συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής, ο κ. Γ. Χατζάκης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Ιεράπετρας, μίλησε στον Ηχώ 99,8 για τον σχεδιασμό της προβολής της Ιεράπετρας για την επόμενη τριετία.

Ο δήμος μας έχει πολλά πράγματα που πρέπει και μπορούν να αναδειχθούν και ο στόχος είναι ένας συνολικός σχεδιασμός για το πως πρέπει να κινηθούμε τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια προκειμένου να χτίσουμε αυτό που λέμε brand name Ιεράπετρα. Αυτός ο στόχος δεν είναι εύκολος και γι’ αυτό θα συνεργαστούν με μία εταιρία η οποία εξειδικεύεται σε αυτό το αντικείμενο προκειμένου να προχωρήσουν με σταθερά και σίγουρα βήματα. Στην επιτροπή συζητήθηκαν οι εναλλακτικές δύο ιδιωτικών εταιριών. Στο κόστος περιλαμβάνεται η έρευνα αγοράς, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχουμε ως περιοχή και στα οποία θα πρέπει να δώσουμε έμφαση και τέλος, η ανάδειξη του τρόπου και των μέσων προβολής που θα χρησιμοποιήσουμε και το κομμάτι πάνω στο οποίο θα χτίσουμε την προώθηση της περιοχής. Στόχος λοιπόν είναι να έχουμε μία επιστημονική προσέγγιση σε αυτό που λέμε τουριστικό προϊόν. Συζητήθηκε επίσης η δημιουργία λογότυπου με χαρακτηριστικά στοιχεία που θα παραπέμπουν στη Ιεράπετρα με στόχο να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη σχέση κόστους- οφέλους. Επιπλέον, συζητήθηκε ο τρέχον τρόπος προώθησης της Ιεράπετρας και αποφασίστηκε η παύση του με σκοπό να δοθούν τα χρήματα στην διαδικτυακή προώθηση της περιοχής. Ο στρατηγικός σχεδιασμός θα αφορά μία περίοδο από τρία έως πέντε χρόνια. Φέτος θα πραγματοποιηθεί το πρώτο στάδιο το οποίο αφορά την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και τον σχεδιασμό του brand και ότι αυτό θα περιλαμβάνει. Μέσα στα επόμενα χρόνια θα υπάρξει μια αναλυτική καταγραφή των τμημάτων και των ενεργειών που θα πρέπει να γίνουν προκειμένου να αναδειχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Στη συνέχεια, ο κ. Χατζάκης αναφέρθηκε στην τουριστική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο και στην οποία παραβρέθηκε ο κ. Σκουλούδης με σκοπό την προβολή των τουριστικών πλεονεκτημάτων που προσφέρει η περιοχή μας. Το τελευταίο θέμα που συζητήθηκε ήταν οι εκδηλώσεις που θα γίνουν το Σεπτέμβρη στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού.

Σχετικά με την ολοκλήρωση του Open Mall, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι σαν δημοτική αρχή πρέπει να ολοκληρώσουν το πλάνο της συγκεκριμένης μελέτης και στην συνέχεια να προβούν στην όποια παρέμβαση σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς. Ωστόσο, η τεχνική υπηρεσία βρίσκεται συνεχώς σε εγρήγορση και προσπαθούν να κάνουν μικρές αλλά σημαντικές παρεμβάσεις. Σε αυτό το σημείο κάλεσε τους δημότες να ρυθμίσουν ή να εξοφλήσουν τις οφειλές τους προς το δήμο καθώς τα χρήματα αυτά λειτουργούν ανταποδοτικά. Η οικονομική κατάσταση του δήμου δεν είναι καλή λόγω δαπανών που δεν είχαν προβλεφθεί και τα ανοιχτά μέτωπα είναι πολλά ωστόσο οι υπηρεσίες κάνουν το καλύτερο δυνατό.