Κ. Καραμανλής για ΒΟΑΚ: Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκάθαρα πρότεινε δρόμο με διόδια

11:13 π.μ. - Κυριακή, 11 Αυγούστου 2019
11:08 π.μ. - Κυρ, 11/13/2019
Image: Κ. Καραμανλής για ΒΟΑΚ: Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκάθαρα πρότεινε δρόμο με διόδια

Δεν έδωσε απαντήσεις σε σχέση με τη χάραξη του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα ο αρμόδιος Υπουργός Κώστας Καραμανλής

Δεν έδωσε απαντήσεις σε σχέση με τη χάραξη του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα ο αρμόδιος Υπουργός Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Χάρη Μαμουλάκη, υποστηρίζοντας ωστόσο πως η κυβέρνηση βρίσκεται στη φάση των οικονομοτεχνικών μελετών.
 
“Αν δεν πούμε πώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο, τότε απλά παρουσιάζουμε μελέτες και λέμε λόγια του αέρα”  τόνισε ο Υπουργός, ο οποίος απεύθυνε δριμεία επίθεση  στον ΣΥΡΙΖΑ  για την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας
 
Ο Υπουργός έκανε σαφές, πως η κυβέρνηση ξεκάθαρα ανακοίνωσε από την αρχή, ότι ο Βόρειος Οδικός Άξονας θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: η πρώτη φάση θα αφορά στο έργο Χανιά – Άγιος Νικόλαος, ενώ η δεύτερη φάση θα αφορά τα έργα Κίσσαμος – Χανιά και Άγιος Νικόλαος – Σητεία.
 
Ο Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι ως κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ είχε παντελή απουσία στρατηγικής, πλήρη προχειρότητα σχεδιασμού, κι ενώ τάσσονταν το 2015 κατά της ένταξης του τμήματος Καστέλι – Κίσσαμος στο σχεδιασμό του ΒΟΑΚ, το 2018 το προσέθετε στη σχετική μελέτη.
 
“Μιλάτε για τρία διαφορετικά μοντέλα χάραξης! Πού έχει ξαναγίνει αυτό στην Ευρώπη;” διερωτήθηκε ο Υπουργός.
 
“Εγώ θα κατέβω στην Κρήτη και θα αποκαλύψω το σχέδιο σας, αποκαλύπτοντας παράλληλα πως ο ΣΥΡΙΖΑ σχεδίαζε έναν Βόρειο Οδικό Άξονα με διόδια” τόνισε ο Υπουργός για να διευκρινίσει:
 
“Μιλούσατε για σύμβαση παραχώρησης. Σύμβαση παραχώρησης σημαίνει διόδια”.
 
Σε σχέση με την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, ο Κώστας Καραμανλής υποστήριξε πως η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας που αποτελούν ένα νέο εργαλείο συμβάσεων παραχώρησης.
 
Ο Υπουργός Υποδομών, τόνισε ακόμα πως πρέπει να σταματήσουν οι πολιτικοί να λένε ψέμματα στον ελληνικό λαό και να μιλήσουν με αλήθειες, κάνοντας σαφές πως το βασικό πρόβλημα  κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα είναι η δυσκολία χρηματοδότησης.
 
“Για να πούμε την αλήθεια στους πολίτες και να εξηγήσουμε γιατί αυτό το έργο δεν έγινε 40 χρόνια. Δεν έγινε γιατί είναι ένα πολύ δύσκολο έργο ως προς τη χρηματοδότηση"  τόνισε ο Υπουργός για να προσθέσει: "Κι αυτό ακριβώς κάνουμε εμείς. Αναζητούμε και βρισκόμαστε στη φάση των οικονομοτεχνικών μελετών για να παρουσιάσουμε ακριβώς το πώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο. Αν δεν πούμε αυτό, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για τίποτα περισσότερο”.
 
 
ekriti.gr